Wednesday, March 02, 2005

Aku memang bodoh....percaya tak..?

Aku memang bodoh kalau aku ikut cara orang,
Aku memang bodoh kalau aku cuba menganjingkan diri aku untuk orang lain,
Aku memang bodoh kalau aku cuba berlagak mengambil hati orang tanpa memikirkan hati aku sendiri,
Aku memang bodoh kalau aku berkata-kata tanpa memikirkan akibatnya,

Aku memang bodoh kiranya aku tak tahu yang mereka sebenarnya tak pedulikan aku,
Aku memang bodoh kiranya aku sendiri buta tanpa tahu menilai sesuatu,
Aku memang bodoh kiranya aku berdiam diri tanpa sebab,
Aku memang bodoh kiranya aku buat-buat bodoh,

Aku memang bodoh bila aku tahu aku ni berpura-pura,
Aku memang bodoh bila aku tahu aku ni tak punya apa-apa,
Aku memang bodoh bila aku tahu aku ni sekadar dipergunakan,
Dan yang aku tahu rupa-rupanya aku nih memanglah bodoh.....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">