Wednesday, March 02, 2005

another sorrowday...

ermmm....hari-hari yg dah berlalu byk memberi kesan dan perubahan pada aku. Aku sekarang lebih sensitif dengan keadaan pesekitaran.Dan...aku rasa sekarang nih...aku tak diperlukan buat sementara waktu...biarlah..kesepian mungkin datang menghampiri utk menemani aku.Mungkin dah terlalu lama aku tinggalkan dia....dan kini dia kembali untuk membalut masalah-masalah yang entah aku sendiri pun aku tak pasti.Atau mungkin aku cuba hadirkan benda yg tak sepatut ada didalam diri aku.Aku takut pada perubahan, tapi sebagai manusia aku tak dapat elakkan diri aku dari setiap perubahan...dan sekarang aku rasa aku byk berubah dan dibayangi ketakutan oleh kerana perubahan "besar" aku..mungkin..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">