Tuesday, March 08, 2005

what a wonderful life..

Hari ini mungkin ade sedikit sinar untukku.Tapi esok aku tak pasti,entah cerah entah malap.Aku sendiri ragu-ragu.Takut2 jadi seperti hari tuh lagi.Aku pastikan 'perubahan' aku tak lah terlalu besar dan tak terlalu drastik.Hope...mereka akan mengerti niatku..dan aku sebenar tak mahu jadi org lain semata-mata untuk memberi satu 'perubahan' kepada org lain.Biar lah aku menjadi diri aku..dan mereka mengerti siapa aku.Belenggu ketakutan dan keresahan masih ada lagi dijiwa aku...kalau2 gerak langkah aku memberi satu lagi laluan yg agak membosankan pada mereka.Aku cuba...utk memberikan terbaik pada mereka..tapi aku nie insan yg lemah..punya kelemahan...dan pastinya aku tak dapat lari dari kenyataan hidup.

Hari2 yang mendatang ini memberi aku sekali lagi peluang untuk aku buktikan kepada mereka...aku harap sgt..agar mereka dpt membuka mata hati mereka..dan biarkan peluang utk aku terus meresap ke jiwa mereka..Kembalikan masa2 indah utk ku tuhan!Aku mengerti yg Engkau hanya membiarkan aku sejenak agar aku lebih berfikir tentang kehidupan ini bukanlah indah yg seperti kite sangkakan...fikirkan lah ....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">