Wednesday, July 05, 2006

La ViVA AzzuRris~!!!

Fabio Grosso...meledakkan pintu gol German pada minit 119 (extra time) untuk gol yg pertama.
Game Italy vs German pagi tadi bikin jantung aku berdebar siul...mana x nya, main sampai x-tra time..pergh..keletihan dimuka player italy especially pada Totti memang da nampak die dah kantoi...tapi itu lah..selepas kekecewaan aku pada Argentina pada game yg bertemu dgn German last week terubat setelah German dibelasah disaat-saat akhir...bukan 1 tapi 2 gol...hehehhee...dhn perbezaan 2 min jer..hehehe..baru la kau tau German, betapa aku kecewanya masa perlawanan Argentina last week...comfirm derang lebih kecewa..:D Gelak puas aku pagi nih...memang aku nantiĀ² kan saat nih...dan yg pastinye...Italy akan bertem dgn France....game yg sengit...hahahha..La viva Azzurris~!!!! -peace-


Kuda tua yg menjadi...Del Piero..menjaringkan gol ke-2 minit yg ke 121 (extra time)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">