Sunday, December 18, 2005

Betul keR??

Diam...satu perkataan yg mempunyai 2 suku kata....DI..AM.Kalau disambungkan ngan kata penghubung,yg pastinya mempunyai pelbagai maksud.Tapi tarikan ku kepada perkataan ini cukup kuat...lebih2 lagik pada insan yg suka sgt menjadik PENdiam nih.Pernah terlintas dikepala ku satu ketika dulu..apalah yg diorg dpt dari mendiamkan diri.Selalu aku gambarkan yg PENdiam nih dikaitkan dengan byk perkara2 yg tak best..Diorg nih x bosan ker melakukan perbuatan begitu?Sekaligus nampak mcm x bercampur ngan insan2 lain yg punya komuniti..apa yg diorg fikirkan?Kenkadang aku seronok mendekati org sebegini...nampak cool...sekaligus kita mengikut rentak gayanya..bagaikan satu tarikan..

Kadang2 aku teringin utk menjadik seperti mereka...aku rasa seperti seorg yg tenang,berjaga-jaga, berhati-hati..nak ckp control hensem tuh ntah laa..tapi yg penting kesedaran diri tuh semcm ada disekeliling aku..itulah yg paling utama, aku nak bagitahu pada diri aku supaya aku kenalah kenal siapa diri aku sebenarnya..jangan sekali-kali lupa...tapi biasalah..aku nih bukanlah seorg yg PENdiam...cume aku teringin menjadi seperti tuh...diam bukanlah bererti kau tak tahu, tapi diam-diam ubi, sekali tarik, berisi sungguh..~~!! Berisi ker aku?Aku memang berisi...mcm tong~!!hahaha...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">