Friday, March 03, 2006

The Return...


Assalamualaikum...
Lama benor da x melayan blog nih...maklumlah aku skang da start bz ditempat baru..emm?tempat baru?Itu yg nak bercerita skit pasal tempat baru aku..opis baru aku skang terletak di Damansara Perdana..emm atas skit dari IKEA..so agak terpencil sikit la lacated die..nearby ngan Tropics..so far alhamdulilah la..aku berada ditempat yg betul..dan aku suka~!!!hehehe..plus aku telah ditemukan ngan rakan baik aku, Rashdan,fellow friend aku time aku sampah lagi ketika dulu.. Akim..teman lepak aku ketika sama2 x berguna gak.Kini semernya da berubah, Akim da ada life baru dan family baru..da ada anak ekk ko Akim..Rasdan pon same..da berubah..itulah kawan2 aku ketika aku sampah...dan kini sama sama merasai sedikit kesenangan...Alhamdulilah... :)

Sambung balik lah tempat baru aku nih..aku memula 2 adalah sedikit terperanjat dgn main power nya x sampai 10 org.Ade 8 org jer utk team development.Dalam hati aku kata...mcm mana depa wat nih?
skit benor main powernye...confirm bz gile aku nih kat sini..last2 aku nenguk sini lagik la heaven...kerja tu tetap ade..ammendment pon tetap ade..but kat sini lebih bersysem skit..so legalah aku..

Paling syok kat sini dresscode die..secara officialnya aku kembali kealam riang ria cuti sekolah la...ahahahaha..bukan loh..aku kembali sempoi..ekekeke..mcm x gi keje..cume jgn lah selekeh sgt..
Dan satu lagi, tiada sekatan dari segi masa aku nak masuk kerja, nak balik ker...asalkan kerja aku siap sudah...alhamdulilah..setakat nih semuanya ok bagi aku..

cukup 1 hb mac arie tuh genaplah sebulan aku kat sini...apa yg aku nak sampaikan disini cuma xder apa2.Aku rasa cukup puas dan cukup berbaloi selepas aku meninggalkan TSS...walaumacammana pun aku tetap mengingati TSS...especially teman2 seperjuangan...kalian x akan ku lupakan..dan disini aku bermulanya satu kehidupan yg memang aku impi2kan...doakan agar sinar kehidupan aku lebih gemilang lagi..insyaallah...yeahh~!!me is is back..








2 Comments:

Blogger zamdee said...

pinjam sandle bley?? huhuhu..

8:05 PM  
Blogger Rudy? said...

takkan sedih kot.. tu sandle ada..ekkekeke

5:40 AM  

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">