Sunday, March 13, 2005

Kalau tepuk biarlah kedua-dua tangan....

Aku nih mudah terasa ke? Entahlah...aku pon tak pasti..tapi tuhan dah jadikan mata untuk melihat, akal untuk berfikir..jadi aku kenalah bijak untuk menggunakannya.. dan aku rasa aku tak menyalahkan apa yang aku rasa. Nak kata aku tak cuba..aku dah puas mencuba untuk 'memulihkan' sesuatu yg telah lama berlumpur.Nak kata aku nih penting diri sendiri pun rasanya tak sebab aku dah puas mencuba..Apa lagi yg 'mereka' nak dari aku? Buruk sangatkah layanan aku pada 'mereka-mereka' nih? Tak cukup ke apa yang dah aku cuba curahkan? atau jauh sangat ker darjat 'mereka-mereka' nih dengan aku?

Pandangan buruk seseoarang tu kepada aku memang memberi kesan yang membolehkan diri aku nih hampir tidak stabil dan tidak sebaik dulu.Teruk sangat aku nih sampai dipandang tak baik.Aku kadang-kadang naik pening memikirkan dengan orang yang bermuka-muka nih.Kalau dilayan makin menjadi.Biarlah aku perbaiki kelemahan aku dari aku mencari kelemahan oramg lain.Tapi sebagai manusia,kenkadang tuh terlepas jugak kelakuan tuh..mcm aku jugaklah...dan aku harap aku cepat2 tersedar.Tapi persoalannya, takkan lah nak biarkan aku seorang jer yang nak membersihkan 'lumpur' tuh?Aku bukanlah ego tapi...aku malu kalau-kalau 'mereka' campak lumpur kat aku...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">