Monday, September 11, 2006

The Young Padawan still continue...

Hum...lama dah x melalut dlm blog nih...:) .Emm...crite apa yek?Hehehe..utk pengetahuan korang semer...aku skang dah berpindah ketempat keje barudan yg lebih dekat ngan rumah aku skang. Yup...skang aku bekerja nganProject Manager aku dulu di Telekom Smart School, En. Nasir. So pada sapa²yg tak tahu lagi...aku skang berada di Bdr Tun Razak.

Tak Sangka plak aku dpt kat sini. Syukur alhamdulilah dpt akhirnya. Dapataku berjumpa kembali rakan seperjuangan aku ketika di Kelana Jaya. Seronokdpt berjumpa balik, maklumlah masing² x lost contact...bonus lagi buat aku.Kawan² lain tgk aku nih x pernah kekal lama...:) Aku sendiri pun x lehnak jawab.Maybe kat sini aku boleh lama kot...insyaallah...

Kepada rakan² seperjuangan di Enershia Sdn Bhd (tempat keje lama aku),keep in touch dan selamat berjuang...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

<bgsound src="http://us.share.geocities.com/pikiez/Daughters.mp3" loop="infinite">